خانه تخم مرغی-حبابی


گاهی اتفاق می افته که آدم از درد مشغله ها و گرفتاری ها آرزوی یک تنهایی یا یک گوشه دنج و راهت می کنه! دور از همه دور از هیاهو و آرامش و آسایش! شاید شما هم گاهی از همین حالت استقبال کردید. این پایین شما یه خونه ایی رو می بینید که شاید بتونه به این آرزوی شما حقیقتی زیبا ببخشه! خونه ایی که 20 متر مربع باشه توش آشپزخونه، حموم و سرویس، فضای خواب و قفسه های کتاب و نشیمن مخصوص به خود!
شرکت DMVA که متشکل از هفت معمار سه تا آقا و چهارتا خانم هستند موفق شده اند که خانه ایی با این خصوصیات بسازند و اسم خانه اشان خانه ی تخم مرغی است! این ساختمان محصول سال 2009 میلادی است و محل احداث هر کجا که شما دوست داشته باشید! حتی پشت وانتتون! این شرکت بلژیکی طرح خود را بعنوان یک خانه یا یک دفتر کار معرفی کرده، پس میشه نتیجه رو اینطور دریافت که طرح معماری زمانی موفق هست که تک کاربردی نباشد! همانطور که بیان شد خانه تخم مرغی دارای حمام ، لوازم آشپزخانه ، روشنایی ، تخت خواب و سوله های گوناگونی برای ذخیره سازی مواد و لوازم و یک وجه بازشو که هنگام ضرورت می توان به صورت اتوماتیک باز شود. از مزایا: 1. قابل حمل بودن 2. مقاوم در برابر عوامل جوی و عوامل تخریبی! و موادی که در ساخت آن استفاده شده عمدی ترینش پلی استر (polyester) البته این طرح یک اسم دیگه ایی هم داره با عنوان حباب یا کامل بگم  که 'blob VB3'.

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: